Garantie en kwaliteit

Het moet wel goed zijn

De wettelijke garantie is van toepassing op al onze producten. Dat wil zeggen dat onze producten moeten voldoen aan wat er in alle redelijkheid van verwacht mag worden. Ontevreden over onze producten, diensten of service? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Bekijk voor meer informatie ook onze algemene voorwaarden.

Ben je niet tevreden met het ontvangen print- of drukwerk? Laat het ons weten. Geef een klacht altijd zo snel mogelijk door, dan doen wij ons uiterste best om het snel en met 100% tevredenheid op te lossen.

Klachten kun je altijd makkelijk en snel via jouw eigen account op onze website doorgeven. Wanneer je bent ingelogd kies je rechtsboven voor 'mijn account' en vervolgens 'mijn bestellingen'. Klik op de betreffende bestelling om vervolgens te kiezen voor 'klacht melden'. Omschrijf de klacht zo specifiek mogelijk en voeg foto's bij, zodat wij er gelijk voor je mee aan de slag kunnen. Na het versturen van het klachtenformulier, krijg je altijd binnen 1 werkdag een inhoudelijke reactie.

Om klachten goed te kunnen beoordelen, zijn foto's over het algemeen voldoende. Echter je kunt ook één of meerdere exemplaren van het print- of drukwerk naar ons opsturen naar het onderstaande adres:

Meermedia
T.a.v. Reclamatie ordernummer (2020...)
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Is de klacht niet door ons op te lossen? Dan kan je contact opnemen met het Europese online geschillenplatform (ODR).

Voor de producten die niet onder maatwerk vallen geldt dat je tot veertien dagen na ontvangst aan ons kunt laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Je kunt de product(en) retourneren via het wettelijk vastgestelde modelformulier. Dit formulier mail je ingevuld naar meermedia@canon.nl. Zodra wij dit formulier hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Na aanmelding van de retour heb je nog eens veertien dagen de tijd om de product(en) terug te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen veertien dagen na ontbinding, het volledige bedrag terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Voor zulke terugbetalingen zullen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Is er, om welke reden dan ook, schade aan het product ontstaan tussen het moment van aflevring en retourzending, dan ben jezelf voor deze waardevermindering aansprakelijk. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Verstuur het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking naar:

Meermedia
T.a.v. Retour ordernummer (2021...)
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Mail ons

Snel antwoord

Vragen?

Mag altijd

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 - 17:00.


050 8700 139
meermedia@canon.nl