Verzending

Goed verpakt

In stap 3 van het bestelproces worden alle benodigde gegevens m.b.t de verzending ingevuld. Het gaat hier om de volgende gegevens:

  • Bezorgadres. We kunnen de bestelling op een adres naar keuze afleveren.
  • Factuuradres. Factuuradres gelijk aan bezorgadres of anders? Hier kun je dit aangeven.
  • Afzenderadres. Afzenderadres gelijk aan factuuradres, neutraal, Meermedia of anders, aan jou de keuze.

Wanneer we de bestelling overdragen aan de pakketdienst, krijg je hiervan een bevestiging via e-mail. Meermedia werkt samen met DHL en UPS. Op de websites van de postpakketdienst kan de bestelling, d.m.v. een track & trace nummer gevolgd worden. Het track & trace nummer staat in de bevestigingsmail en in het account bij mijn bestellingen. Handig om te weten is dat het track & trace nummer meestal in de avond geactiveerd zal worden.

Wij leveren jouw drukwerk standaard op doordeweekse dagen tussen 8.00 en 18.00 uur op het door jou gekozen bezorgadres. Hiervoor kan geen exact tijdstip gekozen worden. Tijdens het bestelproces kun je wel kiezen worden voor aflevering vóór 11.00 uur, hiervoor betaal je een kleine meerprijs. In Nederland kun je daarnaast ook kiezen voor een levering op zaterdag.

Verdere vragen over de verzending zelf? Dan is het handig om direct contact op te nemen met ons. U kunt ons bellen of mailen.

Dit kunnen niet veel online drukkerijen zeggen, maar bij Meermedia is de verzending altijd gratis. Dus ook voor grote producten als plaatmateriaal, beurswanden en spanframes. Het gaat hier om verzendingen naar één afleveradres in Nederland of België. Drukwerk naar andere landen verzenden kan uiteraard ook, neem dan wel even contact met ons op.

Mail ons

Snel antwoord

Vragen?

Mag altijd

We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:00 - 17:00.


050 8700 139
meermedia@canon.nl